Pages

11 februari 2012

Wintertrui


Dit is weer een zo'n typisch actie van mij: De winter is bijna voorbij en mijn "wintertrui" is af.

Ik heb deze trui ergens in oktober / november uitgetekend en geknipt. En ik weet nog dat de trui zo verschrikkelijk wijd uitviel dat ik toen aan beide zijden 7 cm er af heb gehaald. Hij lijkt dan ook niet meer op het oorspronkelijke model.

Nu had ik jullie graag willen laten zien hoe het originele model er uit ziet maar ik kan het niet meer terugvinden uit welke Knipmode deze komt. Meestal zet ik het op het patroon maar dat heb ik deze keer ook niet gedaan. Ik weet dat het een room-witte wijde trui met col was en hij stond in een van de uitgaven van 2011  (als iemand weet welke ik bedoel dan hoor ik het graag!)

Maar om een lang verhaal kort te maken: Ik kwam hem deze week weer tegen en ik hoefde alleen nog maar de zomen af te werken. Dat heb ik dan ook maar gedaan. En dit is het resultaat: een warme wintertrui.

Misschien dat ik hem nog kan dragen deze winter en anders bewaar ik hem voor volgende winter.


3 reacties:

Marian zei

Ik vind hem ontzettend leuk!!
En jij werkt gewoon vooruit...je kan hem deze week nog wel aan hoor.

corina zei

Dat is een leuke trui, heb ook zo'n patroon van de week uit een burda gehaald dus wat is laat. Vind het een hele mooie stof, en als je weet welke knip hoor ik het graag want ik vind dit ook een heel leuk model. En wie zegt dat de winter voorbij is er kan nog meer kou komen.

groetjes Corina

Dorothé zei

Hi Saskia,

Het was hier vanochtend nog -5, dus je zult hem vast nog wel aan kunnen. Ik vind hem heel leuk geworden.

groetjes,

Dorothé
http://djaktief.wordpress.com