Pages

28 maart 2012

Zoef!


We zouden er eigenlijk niet meer aan beginnen maar we konden het uiteindelijk toch niet laten.
Vorige week hebben we een nieuw konijntje gekocht en hij heet Zoef. Hij is 9 weken oud en echt een schatje om te zien.

Op het creatieve vlak is eigenlijk weinig positiefs te melden.

Ik was begonnen aan een tuniek van hele dunne stof maar dat begon teveel op een pyjamajurk te lijken dus die heb ik maar in een hoek gegooid. Verder was ik bezig met een bh waar alles mis mee ging wat er maar mis mee kon gaan, die heeft de hoek niet eens gehaald maar is meteen in de prullenbak beland.

Maar ik ga vandaag eerst maar eens nog van het zonnetje genieten en weer lekker buiten zitten. Dan begin ik binnenkort wel weer aan een nieuw project.

Geniet van de zon!

8 reacties:

Emma zei

LIEF

djaktief zei

Hoi Saskia,

Misschien zit het in het weer, maar hier lukken dingen ook niet zo maar dan op een ander vlak.

Geniet maar van wat er wel is zoals de zon en dat beestje.

groetjes,

Dorothé

Diana Nuland van zei

Wat een schattig konijntje, ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten zitten.
En die lingerieprojecten....ik kreeg door het weer helemaal zin in badkleding

corina zei

wat een schatje, kan begrijpen dat je het niet kon laten.Je hebt gelijk dat je gaat genieten van het zonnetje want als ik het goed heb begrepen is het weer ff gedaan met het mooie weer. Hoop dat je volgende project beter gaat.

Corina

Bets zei

Pfft bij mij wilde het ook al n iet zo lukken met een aantal projecten. Ik denk wel eens ik wil teveel gr bets.

Firewoman zei

Wat een schatje. Heel logisch dat je daar voor gevallen bent. De projecten komen wel weer. Geniet maar eerst van het mooie weer.

Groeten Neeltje

Alice zei

Ach wat een lieverd is dit zeg! Kan me voorstellen dat je voor dit huisgenootje bent gevallen, geeft ook altijd een stukje gezelligheid vind ik een beestje in en rondom het huis.
Met je projecten komt het vast wel weer goed!
Groetjes, Alice

Karin zei

Wat een schatje. Af en toe moet je iets totaal anders doen is mijn ervaring.
Lekker lezen lekker iets voor jezelf bakken of gewoon lekker voor de buis hangen. Je zult zien dat je creativiteit vanzelf weer een boost krijgt en het beter lukt dan ooit tevoren.
Al vast fijne dagen en niet het konijn op het menu zetten svp :-)