Pages

30 april 2012

Elke maand een kledingstuk


Op deze laatste (zonnige) dag van april kan ik jullie nog mijn bijdrage voor de maand april laten zien. Hij is al een paar dagen klaar maar ik kwam er niet aan toe om er een foto van te maken.

Het is tuniek nummer 5 uit de Knipmode van de maand mei.

Op de deelnaad van het boven- en onderpand zit een band met een lus middenvoor verwerkt. Ik heb daar even mee zitten klungelen omdat het voor mij niet duidelijk was hoe deze vastgezet moest worden. De jurk wordt alleen maar door de dame zittend op een stoel getoond en dat maakt het niet echt duidelijker.

Uiteindelijk kwam ik er achter dat de band en lus alleen op de deelnaad vastgestikt zat en "naar beneden hing".  Maar dat valt dus echt niet mooi. Vooral op het achterpand niet. Eigenwijs als ik ben heb ik het dan ook weer aangepast en de band naar boven geklapt en met de hand met een paar steekjes vastgezet.

Dit was dus mijn bijdrage voor de maand april. Februari en maar moet ik nog inhalen maar dat komt nog wel.

Eerst mijn tonsurton-bh afmaken. Die begint al op een bh te lijken maar vanmorgen had ik ruzie met het beugelband en heb ik hem aan de kant gelegd. Dat komt deze week wel weer goed. Nu eerst nog buiten van het mooie weer genieten nu het nog kan.

9 reacties:

Ineke B zei

Mooie jurk!!! Patroon en stof passen goed bij elkaar.

Firewoman zei

Mooie jurk. Hier zul je veel plezier van hebben met het mooie weer.

corina zei

Dat is een mooie jurk net zo als het stofje trouwens. Sommig patronen en de beschrijving die kloppen niet helemaal, je hebt het mooi opgelost. En nu nog het mooie weer.
Corina

Kim zei

ik vind het een prachtig model! En een supergaaf stofje! Je hebt er een mooi, fijn en makkelijk kledingstuk bij.

Bets zei

Mooie jurk hoor. Kan ik er ook 1 bij je bestellen wel in mijn maat hihihihi. gr bets

Jos zei

Mooie stof en leuk model!

Alice zei

Dit is ook al weer zo'n leuk patroon. Wat een gehannes soms met de patroondelen he, ben nu ook aan het worstelen met een watervaljurk. Denk niet dat dat nog wat gaat worden, zit na wat aanpassingen helemaal niet meer naar het zin....
Groetjes, Alice

djaktief zei

Hi Saskia,

Ziet er leuk uit. Je maakt ook grappige foto's met effecten. Hoe doe je dat?

groetjes,

Dorothé

Anoniem zei

Hi Saskia,

Ziet er leuk uit. Ook de foto's zijn leuk met een effect. Hoe doe je dat? Ik heb problemen om een reactie acther te laten. Ik hoop dat het nu lukt

groetjes,

Dorothé
http://djaktief.wordpress.com