Pages

22 april 2012

Panterprintje


Dit setje is al een tijdje klaar maar ik kwam er maar niet aan toe om er een foto van te maken.

Dit setje is voor onze dochter die helemaal weg is van dit soort stofjes met deze printjes.
Het is een tricot-stofje dat ik gekocht heb bij Kantje Boord.

Jammer alleen dat het stofje niet helemaal goed van kwaliteit is. Als je het uitrekt zie je witte strepen door de stof heenkomen. Dat is toch zonde want echt goedkoop was het niet.
Je ziet het nu bij het beugelband wat wit doorschemeren. Daar komt toch wat meer rek op. Maar het blijft wel acceptabel vind ik.

De schouderbanden zijn weer de bredere die ik ooit gekocht heb bij Danglez.
Die had ik ook gebruikt bij een van de vorige bh's en ze vindt die nu wel fijner dragen dan de smallere bandjes.

Ondertussen ben ik alweer druk bezig geweest met een volgende setje. Op het lingerieforum is het Onlinethema deze keer Tonsurton. Deze foto heb ik uitgekozen als inspiratie:


Maar er liggen ook 2 patronen klaar (geknipt en wel) om te maken voor "elke maand een kledingstuk".
Ik loop 2 maanden achter dus ik mag nog wel een inhaalslag maken.

Ik weet niet of me dat deze maand nog gaat lukken. Ik ga mezelf geen druk opleggen om het te halen. Ik weet gewoon dat er weer een tijd komt dat er weer veel kledingstukken onder mijn machine vandaag komen en dan kom ik vanzelf wel weer bij.

6 reacties:

corina zei

Dat is een heel mooi setje en het is inderdaad ook een hele mooie print. Op de foto zie je het niet dat witte maar ik weet wel wat je bedoeld. Ben benieuwd naar je ton sur ton setje.

Bets zei

Hoi Saskia,
Wat een mooi setje. daar zal je dochter wel trots op zijn.
gr bets

Alice zei

Hoi Saskia, ik vind het een supersetje geworden en dochterlief was nog enthousiaster toen ik de foto liet zien. Kennelijk zijn dierenprintjes erg in onder de tienermeisjes, ik zie ze hier in huis ook meer en meer verschijnen.
Fijn dat je weer wat aan het lingerie en andere dingen maken toekomst.
Groetjes, Alice

TIALDA zei

Panterprintjes zijn helemaal mijn ding! Leuk geworden voor je dochter!

Diana Nuland van zei

Hier ook een liefhebber van panterprintjes.
Heb je viscose lycra gebruikt?

Kim zei

Lekker pittig setje! Leuk geworden.