Pages

8 april 2012

Vrolijk Pasen



En toen was het alweer Pasen. Het weer is heel anders dan vorig jaar (toen zonnig nu grijs somber weer) maar eigenlijk is dat helemaal niet zo erg.
Want misschien dat ik dan dit weekend eindelijk mijn nieuw lingeriesetje kan afmaken. De bh is bijna af. Ik moet alleen nog de schouderbanden, achterpand elastiek en de sluitingen. En natuurlijk nog de bijpassende slip erbij maken. Dus in theorie moet dat goed gaan.



Deze tricot stofjes heb ik een paar weken geleden op een markt gekocht. Ik ga ze gebruiken voor lingerie (van ieder heb ik een halve meter gekocht).


En deze stof heb ik op een andere markt gekocht voor 1 euro per meter. Twee zijn linnen-achtige stoffen en de andere twee zijn van soepele katoenen stof.
Het zijn niet de stoffen uit de nieuwste collectie maar dat vind ik niet erg. Ik wil wat meer blouses en tunieken gaan maken en dan zijn dit mooie stofjes om het uit te proberen.

Maar nu eerst naar mijn naaimachine en mijn setje gaan afmaken!

Vrolijk Pasen!

3 reacties:

Diana Nuland van zei

Fijne pasen.
Veel naaiplezier, ik heb ook een bikini af kunnen maken. :D

corina zei

Ook fijne pasen en ja dat is het voordeel van wat grijs weer. Leuke lapjes hoor en zeker voor zo'n prijs. Ben benieuwd naar je nieuwe setje.

Bets zei

Hoi Hoi aan je stofjes zal het niet liggen want die zien er weer top uit. Lekker knutselen maar. gr bets