Pages

16 juni 2012

Watervalhalsshirt

De verhuizing naar beneden heeft naast de praktische kanten (zie ook vorig bericht) mij ook de inspiratie gegeven om de achterstand voor Elke Maand Een Kledingstuk in te gaan halen.

Donderdagavond zijn de laatste spullen naar beneden gebracht en gisterenmorgen in alle vroegte ben ik achter de machine gaan zitten en heb dit watervalhalshirt in elkaar gezet.

Het is niet zo'n moeilijk project. Ik heb hem vorig jaar ook gemaakt en nu ik weet hoe hij in elkaar gezet moet worden zit hij in een uurtje in elkaar. Vanmorgen vroeg heb ik de mouwen gecoverd en nu is hij alweer klaar.

Het is een soepele lycra-achtige stof die denk ik heel lekker draagt tijdens warme dagen.

Niet echt een uitdagend project maar wel een model dat lekker zit en waarvan ik er nog een paar van in de kast wil hebben.



Het model is nummer 18 uit de Knipmode van juni 2011.

Voor februari en maart moest ik nog een inhaalslag maken voor Elke Maand Een Kledingstuk. Deze tel ik mee voor de maand februari.

Het volgende patroon is al uitgeknipt dus ik kan in vliegende vaart door voor de uitdaging van maart.

Fijn weekend!

7 reacties:

Jos zei

volgens mij is iedereen stiekem verliefd op watervalhalzen!!

Firewoman zei

Is een mooi shirt geworden. De waterval ziet er goed uit (zonder inkijk?).

Succes met de inhaalslag.

Groeten Neeltje

Ineke zei

Prachtige stof en heel mooi verwerkt!
Ben benieuwd naar het volgend project. :-)
Fijne dag, Ineke

TIALDA zei

Ben je nu weer verhuisd? Hihi je blijft bezig, leuk zo'n watervalhals shirt. Staat altijd mooi. Ben nu ook bezig met twee watervalhals topjes.

Elfi zei

Mooi hoor, superleuk stofje!

Handige Handjes zei

Mooi geworden, een stofje geeft kracht aan dit model...mooie combi.

corina zei

Dat is een hele mooie waterval hoor net als het stofje. Fijn hé lekker je gang kunnen gaan, zonder de ander te storen. Veel plezier met de inhaal slag.
Corina