Pages

19 juli 2012

Op zoek naar inspiratie




Het is alweer ruim een week geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog. Maar eigenlijk heb ik op dit moment ook niet zo heel veel te vertellen.

Dat het weer slecht is hoef ik jullie niet te vertellen. Kijk naar buiten en je weet genoeg.
Echt weer om achter de naaimachine te kruipen denk je dan maar om de een of andere reden komt dat er maar niet van.

Ik doe af en toe wel iets maar niet zo veel als ik eigenlijk zou willen.

De meeste bekende merken presenteren nu hun nieuwe collectie voor komende winter en ik heb alweer leuke nieuwe ideeën opgedaan. Mijn lijstje "van nog te maken" wordt langer en langer op deze manier.


Maar waar ik eigenlijk naar op zoek ben zijn leuke originele (brede) schouderbanden. Je ziet ook bij de grote maten dat ze daar nog best wel smalle bandjes gebruiken.
Zelf geef ik de voorkeur aan brede bandjes maar ik wilde ze een keer anders dan anders maken maar veel ben ik nog niet tegengekomen.

Dus de komende bh krijgt maar weer de "gebruikelijke" bandjes. Maar ik blijf wel verder zoeken naar nieuwe ideeën.

4 reacties:

Ineke B zei

Genoeg inspiratie en zin om weer eens lingerie te tekenen en maken maar de tijd vinden. Wil ook niet aan teveel projecten tegelijk bezig zijn. Een schema maken misschien?
Brede schouderbanden vind ik ook veel prettiger, die smalle snijden soms zo. Zal er eens over nadenken, de uitkomst zie je dan vanzelf.
Fijne dag, Ineke

corina zei

inderdaad ik zie inspiratie genoeg, en brede schouderbanden zijn dun gezaaid. Zal proberen mee te denken.

Corina

Marian zei

Snap je helemaal. dit weer, niets uit je handen komen, heeft allemaal met elkaar te maken, de mens heeft licht nodig, en dat is er te weinig, ik vind het toch knap dat je zo een postje kan schrijven over iets...

Diana Nuland van zei

Hoi Saskia, hier ook eentje die baalt van het druilerige weer, pff hoop zo dat de voorspellingen van goede weer volgende week uitkomen.
Je hebt mooie voorbeelden bij elkaar gezocht, hier zul je vast een mooie mix voor jezelf kunnen maken.