Pages

9 september 2012

Winkeltje spelen


Diegene die mijn blog al langere tijd volgen weten dat ik een ras-echte hamsteraar ben. Mijn voorraad lingeriematerialen is dan ook erg groot geworden.

In de afgelopen jaren heb ik onder andere veel kantjes gekocht in Winkels, Webshops en via Marktplaats. Bij de laatste heb ik vaak veel kant tegelijk gekocht (meters per soort) omdat dat toevallig zo op mijn weg kwam.

Maar wil ik al dat kant opmaken dan moet ik minstens 100 worden en heel veel setjes maken en ik weet niet of het me dan nog lukt om het op te maken. (ik ben natuurlijk beide wel van plan)
En al die kantjes nemen natuurlijk ook heel veel kastruimte in. Ruimte die ik beter voor andere lingeriematerialen kan gebruiken.

Vandaar dat ik de afgelopen dagen alle kantjes uitgezocht heb waarvan ik denk dat ik er ooit iets van wil gaan maken. De overige kantjes gaan de verkoop in. Niet omdat ik ze niet (meer) mooi vind maar of omdat ik er al iets van gemaakt heb of omdat het veel van hetzelfde is.

Als je hier klikt dan kun je de kantjes vinden die ik te koop aanbied. Ik heb geprobeerd om ze goed op de foto te krijgen, maar de kleuren kunnen wel iets afwijken.

Heb je belangstelling hiervoor? Stuur me dan een mailtje en geef hierin aan welk nummer het kantje heeft en hoeveel meter je er van wilt hebben. Gezien de lage prijzen heb ik wel besloten om alleen per meter te verkopen.  (De prijs is exclusief verzendkosten).

Ik hoop dat mijn kast gauw wat leger wordt!

Update: De winkel is inmiddels gesloten!



5 reacties:

Bets zei

Hoi Saskia,

Ja soms hamster je teveel he.Ook ik heb een berg spullen waarvan ik wel eens denk is dat nou echt nodig maar heel vaak komt het later toch van pas.Succes met je verkoop.
gr bets

Marian zei

Ha ha, dan moeten we dus samen al 100 worden...:)
Bij mij is het vooral lycra...daar kan ik als het moet nog wel shirtjes van maken..er zitten wel hele mooie bij!!!

corina zei

Zo dat zijn er best wel veel, maar heb besloten dat ik nog genoeg heb en ook de laatste tijd genoeg heb gekocht. Er zitten een paar mooie tussen. Succes met je winkel.

Corina

Alice zei

Leuk he winkeltje spelen...oh, wat verleidelijk voor deze "collega-hamsteraar"...er zitten echt leuke kantjes bij.
Groetjes, Alice

Dorothé zei

Hi Saskia,

Jammer dat ik geen lingerie maak, mijn vingers jeuken bij al die mooie kantjes. Ik denk dat ik zoiets moet gaan doen met mijn stoffenvoorraad, want ik kom er nooit doorheen.

succes met de verkoop.

groetjes,

Dorothé
http://djaktief.wordpress.com