Pages

9 november 2012

10 jaar Scoot


Ik dacht eigenlijk dat het op 7 november was maar toen ik deze week de papieren opzocht bleek dat ik op 23 oktober 2002 mijn allereerste scootmobiel heb gekregen. Dus ik rijd vandaag al 10 jaar en 17 dagen scootmobiel.

Ik was in de war met 7 november omdat ik op die datum in 2003 mijn tweede scoot kreeg. Een scoot waar ik mooie herineringen aan heb maar ook hele vervelende. Want wat heeft dat ding me op het laatst vaak in de steek gelaten.

De derde was ook al zo'n maandagmorgengevalletje maar de vierde (zie foto) die ik nu heb sinds juni 2011 laat me (tot nu toe) niet in de steek.

Al 10 jaar scootmobielrijdster en in die jaren al heel veel kilometers gemaakt en behalve wat deukjes in de garagedeur ook nog schadevrij.

Op het creatieve vlak valt er niet zo heel veel te melden. Ik ben wederom verhuisd met mijn spullen naar de kamer boven. De kamer beneden werd me te krap dus ik ben weer naar boven gegaan. Weer mijn spulletjes uitgezocht en in de kasten opgeruimd. Heerlijk ontspannend werk.

Op de paspop heb ik een tuniek gespeld die ik vorige week geknipt heb. Moet de kraag nog aanpassen en dan kan hij in elkaar worden gezet. In een van de mandjes liggen materialen voor een zwarte bh te wachten. Een vervelende kleur om mee te werken maar wel mooi om te dragen.

Dus zoals altijd weer plannen genoeg!

Fijn weekend allemaal!



4 reacties:

Bets zei

Hoi Saskia,

Hopelijk komen er nog heel wat jaartjes bij.
gr bets

Handige Handjes zei

Ha, jij blijft ook heen en weer verhuizen met je hobbyspullen...maar nu weet je precies wat je hebt en is alles weer netjes gesorteerd en opgeborgen. Zo is verhuizen toch nog nuttig.
En fijn dat je toch zo mobiel en zelfstandig bent met je Scoot. Ik snap best dat het een hele stap/overwinning is om met een Scoot te gaan rijden, maar nu hou je het roer in eigen handen. Ik hoop op vele jaren probleemloos Scooten voor jou.

corina zei

Op naar de volgende 10 jaar. En op het creatieve vlak komt het van zelf wel weer. Met een daglicht lamp vind ik het wel mee vallen zwart maar er zijn inderdaad makkelijkere kleuren om mee te werken.

Corin

Alice zei

Hoi Saskia, waar zou je zijn zonder je superhandige scoot, wellicht niet echt een jubileum dat je zou willen vieren, maar met gebruik van ben je zeer mobiel en dat is denk ik heel veel waard.
jij blijft verhuizen... :-) met je spulletjes, als je maar een lekker plekje voor jezelf hebt, het creatieve volgt vanzelf.
Groetjes, Alice