Pages

25 november 2012

Zelf schouderbanden maken


Dat is alweer een hele tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen. Je hebt soms van die tijden dat je eigenlijk niets zinnigs te melden hebt. Ben druk (geweest) met van alles en nog wat.

Vorige week was onze mini-lingeriedag. We waren uiteindelijk met 8 dames en het was heel erg leuk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. De datumprikker is alweer ingeschakeld om een datum te plannen in januari.

Daarna was ik een paar dagen gammel (maar dat hoort erbij) en dat is wel extra vervelend als je hoofd tolt van de ideeën van wat je wilt maken maar je komt niet vooruit.

Maar deze week wel langzaam verder gegaan met mijn zwarte bh. Het is een traject met hobbels want de eerste cups liggen alweer in de prullenbak omdat ik iets te enthousiast was met het stomen en de cup raakte waardoor ik een brandvlek had. Ben maar weer opnieuw begonnen en langzaam wordt het een bh.

Het gaat erg langzaam omdat de energie niet is wat ik graag wil dat hij is en mijn handen willen niet echt meewerken. Maar met elke dag een klein stukje komen we er ook. Ik ben al blij dat ik weer de inspiratie heb om iets te doen.

En dan kom ik nu op het onderwerp van de blog, Ik heb een tijdje geleden foto's gemaakt van het maken van schouderbanden van padding maar ik had er nog geen tutorial van gemaakt.

Hier kun je de tutorial vinden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hierover hebben dan hoor ik het graag.

Tot de volgende keer!

7 reacties:

corina zei

Dank je wel, dat is weer een mooie duidelijke tutorial. Hoe heet zet jij je strijkbout? Ik heb altijd ruzie met het plakspul welke het ook is of het laat los of ik krijg blaasjes enz.

Corina

Marian zei

Duidelijke tutorial...
En heel herkenbaar hoor, dat je stukje bij beetje tot een uiteindelijk iets af komt..hier gaat het tegenwoordig ook zo :(

Elfi zei

Dank je wel, hem hem opgeslagen op mijn pc.

Dorothé zei

Fijn om weer van je te horen Saskia. Tutorials maken is ook fijn om te onthouden voor jezelf hoe je iets ook weer precies doet.

groetjes,

Dorothé

Bets zei

Heerlijk zo duidelijk dit kan niet meer misgaan toch? En uiteindelijk komt het wel af al is het stukje bij beetje .
gr bets

Handige Handjes zei

Bedankt voor je tutorial!

Alice zei

Weer reuze handig je duidelijke uitleg, ik heb hem opgeslagen bij alle lingerieweetjes. Wordt tijd dat ik me daar ook weer in ga storten, de voorraad setjes begint nu toch minder te worden...
Groetjes, Alice