Pages

23 december 2012

Hamsterstop!

 
 


Het is weer zover!  Tijd voor een hamsterstop!

Al is mijn tempo met lingeriemaken niet zo hoog, en staat het kledingmaken helemaal op een laag pitje, het kopen van materialen ging gewoon door.

Ik was het overzicht van wat ik heb helemaal kwijt. Zo heb ik een tijdje geleden zwarte beugelband gekocht terwijl ik er later achterkwam dat ik nog een hele rol in de kast had liggen.

Dus het is weer tijd om een hamsterstop in te voeren en de materialen te gebruiken die ik in huis heb.. Het goede voornemen is om nu eerst 6 setjes te maken voordat ik weer lingeriematerialen mag gaan kopen. Het enige wat ik mag kopen is de juiste kleur garen als ik die niet heb.

Ik ben er nog niet uit of dit ook voor Kledingstoffen geldt. De komende tijd is er weer uitverkoop bij mijn favoriete stoffenkraam op de markt. En van een uitverkoop moet je natuurlijk wel profiteren.

Laten we eens beginnen met een hamsterstop voor lingeriematerialen. Dat is voor mij al een grote uitdaging!

6 reacties:

corina zei

Heel veel sterkte met je hamsterstop, denk dat ik die ook in moet voeren. Dan weet ik bij wie ik moet zijn voor zwarte beugelband, heb nl wel de rest in overvloed. HIHI.

Corina

Firewoman zei

Goed voornemen en veel succes toegewenst. Ik heb ook een soort hamsterstop ingevoerd. Moet eerst de nieuwe hobbykamer af hebben en inzichtelijk hebben wat ik nog wel heb. Daarna kan ik weer los. Kost wel moeite. Petje af, dat jij er een concreet aantal setjes aan kan hangen.

Neeltje

Jos zei

Haha, herkenbaar, heb destijds hetzelfde gedaan toen ik plots een tas tegenkwam met stofjes waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze gekocht had....sterkte

TIALDA zei

Haha! Sterkte! Blijft lastig zo'n hamsterstop. Ik mag van mezelf hier en daar katoenen stofjes kopen voor de sew along, Maar moet nu wel oppassen dat het niet teveel wordt!

Handige Handjes zei

Ik probeer ook al tijden niets meer te kopen op stofgebied....het lukt aardig! Ik ben nu al benieuwd naar je setjes...gaat het bij jou ook waaien???

Alice zei

Fijne feestdagen toegewenst en succes met de hamsterstop...!!
Groetjes, Alice