Pages

26 december 2012

Hoes warmwaterkruik



Vanmorgen een snel tussendoor project gemaakt; een hoes voor de warmwaterkruik.

Ik heb nogal gauw koude voeten en dan is een warmwaterkruik erg prettig. Alleen de oude was lek en bij de nieuwe zat geen hoes. Een handdoek eromheen werkt natuurlijk ook wel maar dit is veel handiger.

Ik heb de borduurmachine ook aan het werk gezet. (hij wist niet wat hem overkwam, zolang had die niets hoeven doen). Ik heb bewust alleen de outline gebruikt omdat het best wel een vol patroon was en dat is niet prettig aan mijn voeten. En natuurlijk gekozen voor een patroontje van Poohbeer, ik kon het niet laten.

Laat de (echte) winter nu maar beginnen! Op het moment dat ik dit type op tweede kerstdag schijnt de zon en is het zo'n graad of 9 buiten. Van mij mag het gaan vriezen en alles wat daar bij hoort. Want na een echte winter kunnen we daarna nog meer van de lente genieten!

4 reacties:

corina zei

Dat is een leuke hoes geworden en vind ook poohbeer erg leuk geworden en inderdaad als je hem helemaal dicht maakt dan is ie veel stugger aan je voeten. Hoop ook op de winter want dit is drie keer niks hier regent het weer.

Corina

Diana Nuland van zei

Leuke hoes geworden, ik wist niet dat die kruikjes er nog steeds waren. Waar heb je die van jou gekocht?

simoneannemone zei

bij de Action zijn ze nog te koop.
(ik dacht voor 3 euro).

Saskia

Firewoman zei

Wat een leuke hoes, en wat een uitkomst om alleen de belijning van het borduurpatroon te gebruiken. Wat een idee!