Pages

16 december 2012

Lingerieforum gaat verhuizen!


Door allerlei technische problemen op het huidige forum die niet opgelost konden worden is het besluit genomen om het lingerieforum te verhuizen naar een andere forumdienst.

Heel erg jammer dat afscheid genomen moet worden van het oude lingerieforum.
Het forum waar met heel veel plezier leden enthousiast zijn gemaakt over het zelflingeriemaken.
Het forum waar veel leuke iniatieven zijn ontstaan, waar we heel veel leuke creaties hebben mogen bewonderen, de lingeriedagen die we hebben gehad en zo is er nog heel veel om op te noemen.

Er wordt een nieuwe frisse start gemaakt op het nieuwe forum. Een nieuwe start met een nieuwe indeling maar voor de rest blijft  hetzelfde.
Een forum waar leden enthousiast praten over het zelf maken van lingerie en elkaar op weg helpen.

Ik hoop van harte dat iedereen meeverhuisd en op het nieuwe forum weer enthousiast mee gaat doen zodat we het oude forum waardig kunnen opvolgen.

Nieuwsgierig geworden naar het nieuwe forum? Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

(en ik hoop nu echt binnenkort mijn nieuwste lingeriesetje te kunnen laten zien hier op mijn blog)

4 reacties:

Jos zei

Meeverhuisd!

simoneannemone zei

Gezellig :-)

Voske zei

Alhoewel ik niet meer vaak op het forum ben (tijdgebrek), ga ik graag mee. Dat betekend opnieuw registreren?

simoneannemone zei

Je moet inderdaad een nieuw account aanmaken. Het was niet mogelijk om de accounts (en berichten) over te zetten.

Saskia