Pages

7 januari 2013

Kamer opnieuw ingericht

 
Tijdens de vakantie heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn kamer wat te laten reorganiseren. Ik had langs de wand 4 kasten staan met daartegenover de lange werktafel.

Hier kun je zien zoals het was.
Maar ik vond de ruimte tussen kasten en tafel te smal en ik wilde wat meer optische ruimte creeëren.

Ik heb daarvoor een extra plank op de korte muur laten hangen zodat ik daar mijn tijdschriften en boeken op kon zetten. Daardoor konden twee boekenkasten met laatjes uit mijn kamer naar zolder verhuisd worden en oogde het al wat ruimer.



Maar toen kwam ik ruimte tekort zodat er toch nog een aantal planken opgehangen moesten worden. Hier staan nu mijn werkmandjes op en nog wat tijdschriften die ik veel gebruik.

De kamer blijft vol (dat heb je met zoveel spullen en een kleine kamer) maar het oogt wel wat ruimer.
Ben weer helemaal blij met mijn kamertje!

5 reacties:

Dorothé zei

Ziet er ready to use uit. Ik deel mijn werkruimte met manlief en de kinderen kijken en ook TV. Misschien dat ik er ook eens een blog over schrijf.

Een crea 2013 gewenst trouwens,

groetjes,

Dorothé

Bets zei

Hoi Saskia,

Ik heb best een grote kamer maar een schuin dak en dat is ook niet handig.Het is er altijd donker zeker met dit weer. Ook ik heb te veel spullen maar niets zo heerlijk als je bezig bent en je kan het zo pakken zonder dat ik naar het na burige dorp of stad moet.

gr bets

Alice zei

Hoi Saskia, wat een handige geordende kamer heb je zo tot je beschikking. Klein is ook wel fijn, alles is goed te zien, vinden en je kunt het ook zo pakken om te gebruiken. Ziet er erg gezellig uit zo.
Kan me helemaal voorstellen dat je in je element bent hier.
Groetjes,
Alice

Firewoman zei

Wat een opknapbeurt is dit. Ziet er inderdaad veel ruimer uit. Ik wens je vooral veel plezier toe in deze opgeknapte kamer. Aan creativiteit zal het ongetwijfeld niet liggen ;-)

corina zei

Dat ziet er zeker ruimer uit zo. Veel hobby plezier in je kamer.

Corina