Pages

15 februari 2013

Nieuwe aanwinsten

 
 
 
 
De laatste tijd heb ik weer wat leuke dingen gekocht die ik wil laten zien op mijn blog.
 
Allereerst dit ergonomisch tornmesje van Prym. Besteld bij mijn favoriete Fourniturenwinkeltje hier in de stad die altijd met mij meedenken en als het enigszins kan bestellen als ik weer iets op het wereldwijdeweb heb gezien.
 
Het tornmesje heeft een mooi gevormd handvat waardoor ik het beter kan vasthouden.


En dan heb ik vorige week nog dit boek gekocht. Het boek is van Kristina Shin en ik heb voorbeelden gezien hoe je daar mee kunt tekenen en dat sprak me wel aan. Hier heb ik het gekocht. Houdt wel de prijs in de gaten want die wil nog wel eens wisselen, vorig weekend was hij 8 euro goedkoper, ik bestelde op het juiste moment.

Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik me niet aan mijn hamsterstop heb gehouden. Ik heb een heel leuk fleurig stofje gekocht bij mijn favoriete Stoffenwinkel hier.
Een kleine misstap maar het stofje was het wel waard (heb er alleen nog geen foto van).

De afgelopen dagen even achter de machine gezeten en het lingeriesetje is bijna af. Ik hoop het snel te kunnen laten zien.

3 reacties:

corina zei

Ziet er erg handig uit dat tornmesje, en ben benieuwd naar je boek. Heb voor mijn verjaardag een hint gegeven je kan niet weten (hihi)

Corina

Diana Nuland van zei

Handig mesje lijkt me dat. Dat boek heb ik ook, ik eigenlijk alleen maar een bh-romp getekend, dat ging goed. Wellicht schuif ik ook aan met het tekenclubje voor dit boek.
En een hamsterstop, dat is zooo moeilijk, er zijn zoveel verleidingen.

Bets zei

Oh zo'n mesje lijkt me wel heel handig. Veel plezier met je boek en och je hamsterstop dan begin je toch gewoon opnieuw? Ik heb het tot nog toe vanaf december vol kunnen houden maar het kriebelt ook al hoor.
gr bets