Pages

12 april 2013

Sprookjesthema



Op het lingerieforum is deze keer het online-thema Sprookjes. Het is de bedoeling dat er dan een creatie wordt gemaakt dat afgeleid is van het thema.

Op de Facebookpagina Lingeriemaakikzelf leeft het sprookjesthema ook :)

Deze foto's zijn er de afgelopen week geplaatst waarbij wij dan een sprookje erbij mochten bedenken;

Deze ideeën kwamen er uit:

Het groene hempje:
Ariel, Rapunzel, Tinkerbel, Aladin en de wonderlamp,

Het witte setje:
Sneeuwwitje, de belijning van de cups lijken op de koets van Assepoester

Zwarte korset (foto is vandaag geplaatst dus waarschijnlijk komen er nog meer reacties)
Gelaarsde kat, heks van sneeuwwitje.

Groene bh:
Shrek, Prinses en de kikker, Prinses op de erwt.

Groene body:
Robin Hood, Doornroosje.

En zo vermaken wij ons prima in deze Facebookgroep :)





En dit is mijn voorbeeldfoto  die ik ga verwerken in mijn setje. Het ontwerp heb ik al bedacht maar ik moet eerst het setje afmaken waar ik nu mee bezig ben.

1 reacties:

corina zei

leuk om ze zo bij elkaar te zien,ben benieuwd naar jou creatie vind de kleur in elk geval erg mooi.

Corina