Pages

30 juni 2013

Nieuw E-reader




In september 2010 kocht ik mijn eerste E-reader van het merk Sony.
Ik heb er heel veel met plezier mee gelezen. Zo veel dat de batterij het langzamerhand liet afweten en hij toch vervangen moest worden.

Ik wilde eerst weer een Sony, want waarom een ander merk als die goed bevalt, maar ik vond de knopjes die er op het nieuwe model zaten niet fijn. Het was me teveel plastic.

Na lang wikken en wegen is het nu de Kobo Aura geworden. En hij leest net zo prettig als de Sony.
Er zit een e-inkt touchscreen beeldscherm op wat er voor zorgt dat je een goede weergave van de tekst hebt en je ook gewoon in de zon kunt lezen zonder dat het allemaal spiegelt.
Het bladeren naar de volgende pagina met touch-screen was even wennen maar dat went gauw.

Fijn dat ik weer mijn eigen bibliotheek op mijn e-reader kan zetten. Dat scheelt toch weer een flinke boodschappentas met boeken tijdens de vakantie.

6 reacties:

corina zei

Fijn dat je er een hebt gevonden die voldeed aan je wensen. Hoop dat je van deze weer net zo veel plezier zal hebben als van de Sony.

Corina

Bets zei

Ik hoop dat je er heel veel plezier van mag hebben.
gr bets

Jos zei

Heeft deze ook achtergrondverlichting, dat is eigenlijk het enige dat ik miste op de Sony

simoneannemone zei

Ja, die zit erop maar tot nu toe nog niet gebruikt.

Saskia

Firewoman zei

Fijn dat je een goede vervanging hebt gevonden voor de Sony. Geniet er lekker van in de zomermaand.

Neeltje

Alice zei

Ik zou ook niet meer zonder kunnen, wat een plezier kun je van zo'n fine gadget hebben he? Veel plezier met je nieuwe reader. Groetjes, Alice