Pages

28 juli 2013

Nieuw Forum

 
 



Zoals ik in mijn vorig bericht al schreef heb ik het project Elke Maand Een Kledingstuk weer opgepakt.

Maar ik dacht dat als we dat goed willen aanpakken het misschien handig is om een andere medium dan alleen het blog te gebruiken.
Daarnaast wil ik ook meer aandacht aan gaan besteden aan Kleur en Stijl. Dat is nu een groep op Facebook maar dat is ook niet echt handig om iets over te brengen.

En als ik dan toch bezig ben dan wil ik ook meer aandacht gaan besteden aan de technieken van het kledingmaken en veranderen van patronen naar je eigen maten.

Dat in een kleine setting met een groep enthousiaste leden?

Dan is het al gauw bedacht dat we dat maar eens in een forum moeten gieten.

Dus heb ik vorige week een nieuwe forum aangemaakt bij Messageboard (na onze goede ervaringen met het lingerieforum) en deze meteen voor een jaar reclamevrij gemaakt.

In dit komende jaar ga ik proberen om er een leuk, informatief en actief forum van te maken.

Nieuwsgierig geworden?

Klik hier

8 reacties:

Sandra v zei

Ik zou het heel fijn vinden! Mag iedereen lid worden? Ik heb je blog deze week pas ontdekt (oops!) maar ik kom hier vaak en kan eigenlijk wel wat hulp gebruiken bij het naaien van kleding zo af en toe.

Groetjes,
Sandra

Sandra v zei

Vaak moet zijn: bij elk nieuw bericht uiteraard :)

corina zei

Leuk hoor heb me al aan gemeld.

Corina

simoneannemone zei

Iedereen is welkom om zich aan te melden.

Gezellig!

Saskia

julia zei

Leuk heb me aan gemeld

Julia

Diana Nuland van zei

Ik heb me ook aangemeld, leuk!

janneke zei

Wat een leuk idee, dat forum. Ik ga me zeker aanmelden. Om 1 kledingstuk per maand te maken ga ik nog even nadenken.
Ook heb ik me als volger aan gemeld (nou dat ga ik dus nu... doen).

Dorothé zei

Hi Saskia,

Ik heb me aangemeld. Ik ben ook lid van de ZKM-lijst van yahoo, maar daarop wordt weinig meer gepost. Ik hoop op een leuk en gezellig forum.

groetjes,

Dorothé