Pages

7 juli 2013

Tuniek Knipmode juni 2013


In mijn vorig bericht wachtte ik nog op de zomerdagen en -nachten maar daar hoeven we niet meer op te wachten. Wat een mooi weer is het geworden. Het zonnetje schijnt (eindelijk zijn de wolken weg) en temperatuur is zeer aangenaam.

Dit shirt uit de Knipmode van juni is perfect om met dit mooie weer te dragen. Het heeft me wel wat moeite gekost om de plooi bij de taille er in te krijgen, hij lag zelfs al in de prullenbak omdat ik het niet meer zag zitten.

Maar er toch maar uitgehaald, vond het zonde van het stofje, en stug doorgezet.
Ben wel blij met het uiteindelijke resultaat al vraag ik me nog steeds af of die plooi wel goed zit.
 
 

 

Het shirt staat leuk op een zwarte driekwartbroek of op het zwarte rokje dat ik nog steeds zou gaan maken. 

Het zit ook zo in elkaar dus ik denk dat ik er nog een ga maken, maar dan met een andere plooi dan die er nu in zit.

5 reacties:

Dorothé zei

Toch goed dat je hebt doorgezet, want hij is heel leuk geworden.

groetjes,

Dorothé

Alice zei

Zonde om weg te gooien, hij is erg leuk geworden. Gr. Alice

Firewoman zei

Goed dat je hebt doorgezet. Hij ziet er schitterend uit! Hier zul je veel plezier van hebben.

Neeltje

corina zei

Maar goed dat je hem er weer uit hebt gehaald. Vind hem heel erg leuk geworden inderdaad een heel leuk stofje kan ook mooi op wit hoor. Hier ga je de komende tijd veel plezier van hebben.

Corina

Bets zei

Gelukkig heb je dit uit de vuilnisbak gered . Het is erg leuk geworden. En ja soms moet je echt doorzetten. gr bets