Pages

10 september 2013

30 dagen een bericht dag 10




Gisteren schreef ik nog bij de Lingeriemaakikzelf groep van Facebook dat ik beter een behangrol kon pakken om al mijn ideeën op te schrijven.

Niet alleen ideeën voor het lingeriemaken (alleen al een lijst daarover zou al heel lang zijn) maar ook voor het kledingmaken, de poppen en barbies die ik nog wil aankleden, leuke quilts die ik tegenkom en al die andere leuke creatieve ideeën die ik nog wil gaan maken.

Daarom maak ik maar geen lijstjes (meer). Dan word ik alleen maar ongelukkig bij de gedachte dat het grootste gedeelte van het lijstje niet haalbaar is omdat hij te lang is.
Dan haal je het doel van het creatief bezig zijn weg: Het ontspannen bezig zijn en de dag de dag laten zijn.

En dat ideeën dan niet blijven hangen? Misschien waren het dan wel niet de juiste ideeën en er komen er wel weer andere voor in de plaats.

Ik ga mijn naaimachine aanzetten en lekker wegdromen.............

30 dagen een bericht
Dit was dag 10

3 reacties:

corina zei

Ben ik het helemaal mee eens. Maak ook geen lijst meer maar sla wel leuke foto's op en als die dan weer eens voorbij komen dan is het van oh ja zou ik ook nog eens doen. Veel plezier achter je naaimachine, ben benieuwd wat er voor moois onder vandaan komt.

Corina

Dorothé zei

Het is inderdaad de kunst om niet in ideeën te blijven hangen, maar iets te doen... Ik vertoef ook graag op pinterest etc.

groetjes,

Dorothé

Alice zei

Ja, dat herken ik helemaal, maar het is toch ook heerlijk om weg te dromen aan alles wat je nog zou kunnen maken, gewoon even je gedachten alle kanten op laten gaan....gr. Alice