Pages

13 september 2013

30 dagen een bericht dag 13



Vanmorgen via Skype samen getekend volgens de methode van Kristina Shin.

Het voordeel hiervan is dat ieder thuis aan zijn eigen (keuken)tafel zit en je toch met anderen samen kunt werken en elkaar helpen als je het even niet weet.

En aangezien mijn Engels niet al te best is, is het wel fijn om daarbij hulp te krijgen.
Want de manier van tekenen is interessant en uitdagend genoeg om me daar in te verdiepen.

We hebben ook met elkaar huiswerk afgesproken zodat we de besproken stof kunnen oefenen en de volgende keer verder kunnen gaan met een andere bloc.

Nu er nog voor zorgen dat ik het huiswerk op tijd maak.
Dat moeten de pubers ook altijd, dus ik zal het goede voorbeeld geven.

Over twee weken moet het klaar zijn want dan gaan we verder.
Het is goed om mijn hersens weer te laten kraken.

30 dagen een bericht.
Dit was dag 13

2 reacties:

corina zei

Had er graag aan meegedaan maar helaas. Ben benieuwd hoor naar jullie vorderingen.

En ja je huiswerk dat moet wel optijd klaar zijn, maar dat komt wel goed.

Niet te hard laten kraken hoor.


Corina

Alice zei

Wat leuk om zo van de moderne tijdsmiddelen gebruk te maken om samen, maar toch apart, aan iets te werken. Het huiswerk komt vast wel goed!!
Groetjes, Alice