Pages

16 september 2013

30 dagen een bericht dag 16


Zoals ik al eerder schreef ben ik bezig met Kleur en Stijl of je kunt het ook noemen Kleding maken met een Plan.

Ik wil voor mezelf een bepaalde stijl en kleur kiezen die bij me passen en aan de hand daarvan kleding maken. En deze kleding moet dan ook zoveel mogelijk onderling te combineren zijn.

Ik heb mijn hele stapel Big is Beautiful tevoorschijn gehaald en ga daar de foto's uitscheuren van kleding die ik mooi vind.

Het is mijn plan om die in map te gaan stoppen (met vermelding van website/kledingmerk) en daar dan bijpassende kledingpatronen bij te zoeken.

Deze bladen liggen nu toch maar te verstoffen, ik hoef ze ook eigenlijk verder niet te bewaren. Er staan ook altijd hele mooie lingerievoorbeelden in, die gaan in een andere map.

Echt een werkje voor de komende regenachtige herfstige dagen. (tenminste dat hebben ze voorspeld, nu schijnt hier nog de zon).

30 dagen een bericht
Dit was dag 16

1 reacties:

corina zei

Dat is een leuk idee, ben benieuwd hoor wat je allemaal gaat maken.
Het word er zeker weer voor lekker bij de kachel binnen zitten freubelen.

Corina