Pages

18 september 2013

30 dagen een bericht dag 18




Dit komt uit een heel oud Libelleboekje over het knippen en naaien van kinderkleding dat van mijn tante is geweest.

Ik kan helaas niet terugvinden uit welk jaar het is maar het is al heel oud.

Leuk om door dit soort boekjes heen te bladeren en te zien dat er in de loop van de tijd niet veel veranderd is wat betreft de naaitechnieken (al werd daar alles nog met de hand gedaan)



En wat die naaidoos betreft?
Ik heb niet echt een naaidoos maar heb mandjes waar ik al mijn spulletjes opberg en dat is een rommeltje hoe vaak ik dat ook opruim.
Wat zal dat over mij zeggen?

30 dagen een bericht
Dit was dag 18

5 reacties:

Firewoman zei

Misschien dat je een creatieve geest hebt ;-)

Neeltje

Alice zei

Of dat je de spulletjes veel gebruikt en gewoonweg niet opgeruimd kunt houden??
Gr. Alice

Dorothé zei

Vandaag las ik: creatieve mensen hebben geen rommel maar stapels ideeën.

Groetjes,

Dorothe

Bets zei

Creatieve mensen moeten rommel hebben om hun creativiteit te kunnen uit voeren .

corina zei

Ben het helemaal eens met mijn voorgangers.

Corina