Pages

20 september 2013

30 dagen een bericht dag 20




Ik heb alle werkbladen uit de Knipmode van 2010 tot en met de laatste van 2013 in een map gedaan. Ze zijn opgeborgen met alle maanden bij elkaar (januari van alle jaren bij elkaar, februari etc.)

Als ik nu op zoek ga naar een patroon dan hoef ik niet alle Knipmodes tevoorschijn te halen maar alleen waar ik het patroon van zoek.

Natuurlijk is het ook leuk om met een stapel Knipmodes op de bank te kruipen en er doorheen te bladeren maar dit is de snellere variant en dat is soms wel handig.

Je kijkt ook anders naar een voorbeeld van een patroon als je niet afgeleid wordt door de kleur- en stofkeuze.

Ik ga dat ook nog eens doen voor de andere bladen die ik heb. Maar eerst maar weer eens iets gaan maken.

30 dagen een bericht
Dit is dag 20


Update: De werkbladen heb ik geprint vanaf deze site .
Ze staan er niet allemaal helemaal goed op maar de meesten zijn goed 

1 reacties:

corina zei

Dat is praktisch, en inderdaad soms zijn die plaatjes makkelijker dan de voorbeelden met stof.

Corina