Pages

2 september 2013

30 dagen een bericht dag 2





Diegene die mijn blog al langer volgen weten dat ik gek ben op Poohbeer.

Wanneer dat is begonnen? Geen idee, ergens in de afgelopen vijf tot tien jaar denk ik.

Waarom? Het is gewoon een leuke lieve beer om te zien. Hij heeft iets vertederends.

Erg? Nee valt wel mee, alleen lachen de pubers en manlief me hier in huis af en toe uit als ik weer iets nieuws heb van Pooh en daar weer erg enthousiast over ben.

Anderen? Ik hoor soms van anderen dat ze als ze Pooh zien dat ze aan mij moeten denken. En mijn ouders zorgen er ook enthousiast voor dat mijn verzameling steeds uitgebreid wordt.

Wat ik dan allemaal heb? Eigenlijk teveel om op te noemen: Borden, glazen, bekers, placemats, blikjes, koffertjes, spiegeltje, lineaal, potloden en natuurlijk een aantal knuffels,

Een leven zonder Pooh? Eigenlijk niet voor te stellen :-)

30 dagen lang een bericht:
Dit was de tweede.............

3 reacties:

Sandra v zei

Ahwww Pooh beer is zo schattig!!

Firewoman zei

Ach, iedereen heeft wel iets. Pooh is gewoon erg schattig en dus helemaal niet erg. Heeft wel iets vertederend.

Neeltje

corina zei

Ook ik vind hem heel erg leuk, en inderdaad als ik iets zie van Pooh dan moet ik aan je denken. Dan vraag ik me af zal ze het al hebben?

Corina