Pages

25 september 2013

30 dagen een bericht dag 24




Ik ben niet alleen goed in het hamsteren van Materialen maar ook in tijdschriften voor zelfmaakmode.

Regelmatig kijk ik op Marktplaats of er leuke bladen bij de advertenties staan. Zo heb ik van het weekend deze 4 My Images gekocht.

Ik heb het blad eigenlijk nog nooit gekocht en ik ben heel benieuwd naar de pasvorm. In elk exemplaar zit wel een of meer patronen waarvan ik denk dat ik die ga maken.
Maar dat denk ik van de Knipmodes ook altijd en dat lukt ook niet altijd even goed.

Maar het hoeft ook allemaal niet vandaag of morgen. We zetten het er gewoon op de lijst erbij.

30 dagen een bericht
Dit was dag 24
(oeps, wel een dag te laat)


3 reacties:

Bets zei

Altijd leuk en hou vol je bent er bijna met de 30 dagen. gr bets

corina zei

Vind het ook een leuk blad en bij ons op de naailes zijn de dames er blij mee goede pasvorm en leuke modellen.

Corina

Elfi zei

Ik maak er regelmatig wat uit, de patronen passen mij goed.