Pages

25 september 2013

30 dagen een bericht dag 25

 
 
 
 


Ik ben altijd heel snel enthousiast en in mijn enthousiasme roep ik al heel gauw dat ik mee doe of wel iets wil doen.

Maar ik kan niet alles meer en ik moet keuzes maken aan waar ik wel en niet mee aan kan doen.
Niet alleen met de creatieve dingen maar ook in het dagelijks leven.

Als ik het ene doe dan kan ik iets anders misschien niet doen, maar die keuzes maken is soms zo moeilijk

Ik wil me niet laten leven door de beperkingen die ik heb maar ik heb wel geleerd dat ik er beter mee om moet gaan want anders heb ik alleen maar mezelf ermee.  En het gaat nog vaak fout en dan doe ik weer te veel maar ik zie de valkuilen en dat is al een flinke stap vooruit.

En hoe vervelend ik het ook vind, soms ben ik toch wel trots op mezelf dat ik nee kan zeggen.

30 dagen een bericht
Dit was dag 25

1 reacties:

corina zei

Ja het valt niet mee, en daar mag je zeker trots op zijn dat je nee kan zeggen.

Corina