Pages

26 september 2013

30 dagen een bericht dag 26




Op het lingerieforum loopt het project Surprise-lycra.

30 leden hebben zich hiervoor aangemeld en hebben een envelop gekregen met daarin 35 centimeter stof. Er waren 2 verschillende stofjes die we willekeurig over de verschillende enveloppen hebben verdeeld.

35 centimeter is voor de meesten te weinig om een setje te maken en dat is dan ook de uitdaging. Je moet het combineren met een ander stofje en/of kantje.

Dit stofje heb ik gekregen. En het is een prachtig bloemenstofje met heel veel kleurtjes en veel mogelijkheden.

En daar zit dan toch het moeilijke punt. Want welke kleur zou ik nu gaan kiezen?
Ik heb nu 5 lycra's uit mijn voorraad gehaald waarvan ik denk dat het er een van gaat worden.

Ik heb er 3 op mijn tafel gelegd zodat ik er telkens naar kan kijken. Ben benieuwd naar welke ik uiteindelijk kies.

30 dagen een bericht
Dit was dag 25.

2 reacties:

Gondalien zei

Leuk stofje. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de roze- tinten gaan of de gele. De bruine vind ik te donker en de andere te dicht bij de achtergrond kleur van het stofje zelf. Veel succes met de keuze en ik ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit komt te zien

Bets zei

Ik zou voor de lila gaan maar ja ik ben ik he? Wel mooie stof ben heel benieuwd naar het eindresultaat. gr bets