Pages

27 september 2013

30 dagen een bericht dag 27

 
 



Dit zijn mijn machines.

Met de cover duurde het even voordat we vriendjes waren maar er is uiteindelijk een warme vriendschap ontstaan.

De borduurmachine staat te verstoffen. Ik doe er veel te weinig mee maar ik hoop nog steeds dat ik ooit de draad weer oppak.

De lockmachine wordt al wat ouder maar hij doet het nog goed genoeg.

En met de naaimachine ben ik nog altijd blij.
Na zijn onderhoudsbeurt laatst dacht ik even dat zijn stiksels nog niet goed waren maar dat lag aan mij, de instellingen stonden niet goed.

Werd van de week helemaal bij toen ik een zak doorstikte en zag wat een mooie regelmatige steek mijn machine weer heeft.

Maar ik blijf erbij dat het de mens achter de  naaimachine is die het werk doet. Je kunt de duurste naaimachine hebben en nog broddelwerk afleveren maar ook achter de goedkoopste naaimachine zitten en de mooiste creaties maken.

30 dagen een bericht
Dit was dag 27


0 reacties: