Pages

28 september 2013

30 dagen een bericht dag 28

 
 


Er zijn van die dagen dat je jezelf maar eens moet verwennen met iets moois.
(er waren hele goede redenen voor waarom ik dat wel verdiend had).

En wat kun je dan beter kopen dan wat nieuwe lingeriematerialen?

De laatste keren had ik vooral nuttige dingen gekocht (beugelband, elastiek en voorgevormde cups dat soort dingen) maar deze keer wilde ik ook gewoon wat moois kopen.

En dat is gelukt!

Een leverkleurige lycra met een bijpassend kantje met mooie kleuren. Te combineren met de gele of leverkleurige picot-elastiek. En een mooie groene lycra met een werkje erin. De bedoeling was om dat de combineren met het zwarte kantje maar misschien dat ik voor iets anders uit mijn voorraad kies.

Tuurlijk ook wat nuttige dingen erbij gekocht zodat mijn voorraad weer compleet is.

30 dagen een bericht
Dit was dag 28

2 reacties:

corina zei

Dat zijn weer mooie dingen die je hebt gekocht vind de blauwe lycra erg mooi en ook de lila met het kant erbij. Gaan weer mooie dingen voorbij komen.

Corina

Gondalien zei

Mooie materialen gehamsterd. Zal vast iets moois van gemaakt worden.