Pages

4 september 2013

30 dagen een bericht dag 4


Zaterdagmorgen was het nog een lap stof aan de rol en maandag was het al de bij kledingmaaksters beroemde Knoopjurk uit de Knipmode van Februari 2011. Dinsdagmorgen de draadjes afgewerkt en gisterenavond gedragen tijdens het verjaardagsfeestje.

Meestal ben ik niet zo snel met het verwerken van de gekochte lapjes. Koop er vaak meer dan ik kleding maken kan.

Het is de derde keer dat ik hem gemaakt heb en de knoop gaat er steeds gemakkelijker in.
Dit model draagt gewoon heel fijn en is ook een van mijn favoriete jurken.
Begin dit jaar heb ik deze gemaakt en in 2011 deze. En gisteren ben ik begonnen aan een korte versie hiervan.



Hier nog een detailfoto van de knoop.

Ik vind de print op de stof ook heel erg mooi. Zag hem liggen en wist meteen dat ik die wilde kopen.
Het is ook een ietwat dikkere tricot. Dit werkt zoveel fijner dan de dunnere versies, en het zit ook veel mooier. Ik heb dan ook besloten om geen (goedkope) dunne tricots meer te kopen.

30 dagen een bericht.
Dit was de 4e dag.


8 reacties:

Mariette zei

Super, ik heb ook nog zo'n soort print liggen bedenk ik me opeens...mooie kleurige stof en die knoopjurken of tunieken blijven leuk!

Ineke B zei

Super gelukt! Mooi stofje voor de nazomer!

corina zei

Mooi stofje hoor, leuk model is het. Hier ga je nog veel plezier van hebben. Logisch dat je hem gelijk gebruikt hebt.

Corina

Angela zei

Hij is super mooi geworden.
Liefs Angela

janneke zei

Heerlijk vrolijke jurk!!! Dat je er maar veel plezier van mag hebben.

Bets zei

Wat een gave stof heeft die jurk zeg. Heel gezellig al die kleuren en die zal je dan ook met heel veel plezier dragen. gr bets

Karin zei

Hoi Saskia dit is een stof waar je echt vrolijk van wordt. Ik in ieder geval. Inderdaad als een model lekker zit gewoon nog 1 maken.
grts Karin

Firewoman zei

Mooie jurk in een enig stofje. Zo'n knoop lijkt me inderdaad lastig, maar oh zo mooi.

Neeltje