Pages

7 september 2013

30 dagen een bericht dag 7

 
 


Wat ben ik blij met iedereen die ik heb leren kennen via de verschillende forums (ja, ik weet dat het fora is maar forums klinkt gezelliger).

Met diegene waar ik veel van geleerd heb en zo fijn over onze creatieve hobby's kan praten, maar zeker ook met diegene waar ik ook over andere dingen kan praten dan dat. Want al lijkt het soms niet zo,  er is veel meer in het leven en soms moet ook ik mijn verhaal kwijt.

En die paar die mijn dagen zuur hebben proberen te maken die vergeet ik maar gauw want die zijn niet de moeite waard om bij stil te blijven staan.

Je omgeving in het "echte leven" is belangrijk maar je contacten uit de "digitale wereld" (en die je soms dan weer ziet in het echte leven) zijn ook heel waardevol.

30 dagen een bericht
Dit was dag 7

2 reacties:

janneke zei

Helemaal met je eens!

corina zei

Helemaal mee eens en dat heb je mooi gezegd.

Corina