Pages

1 september 2013

30 dagen lang een bericht dag 1


Ik zag de afgelopen tijd op verschillende blogs dat er elke dag van de maand een bericht geplaatst werd. Ik kan de oorsprong hiervan niet helemaal terugvinden (wie er mee begonnen is en of er een gedachte achter zit) misschien weet een van mijn bloglezers dit te vertellen?

Ik ga uitdagingen nooit uit de weg en ik ga elke dag in september een berichtje plaatsen.

Ben niet zo snel dat ik elke dag een creatief werkstuk kan laten zien. Maar wel waar mee ik bezig ben of misschien ook wel wat me op dat moment bezig houdt. Of misschien wordt het wel alleen een foto?

30 dagen lang een bericht.
Dit was de eerste..............

Fijne zondag!

6 reacties:

Bets zei

Oh dat is leuk. Ben benieuwd en ik ga het volgen hoor.
gr bets

Alice zei

Hoi Saskia, ik zag het principe al langskomen op een aantal sites. Ga je ook een vooraf opgesteld lijstje afwerken?? Ik ga het wel lezen op je blog.
Groetjes, Alice

simoneannemone zei

Ik zag dat ze dat op andere blogs wel doen. Maar ik denk dat ik gewoon ga schrijven wat in me op komt.

Firewoman zei

Leuk idee, ik ga ze zeker lezen ;-)

Neeltje

corina zei

Leuk ga het zeker bij houden en lezen ben benieuwd.

Corina

janneke zei

Gezellig..... elke dag!