Pages

1 oktober 2013

4 op een rij





Vorige week de inhoud van mijn kasten weer bekeken en me er toch weer bewust van geworden dat ik toch wel idioot veel lingeriematerialen heb.

Daar is deze week nog meer bijgekomen (was toch weer voor 3 setjes) en het past eigenlijk niet meer overzichtelijk in mijn kasten. Nou kan ik natuurlijk er een kast bij (laten) zetten maar dat is eigenlijk van de gekke.

En jullie voelen het al aankomen........... ik heb me mezelf in ieder geval voor de maand oktober een koopverbod van lingeriematerialen opgelegd. Het enige wat ik mag kopen is garen (oei, dat wordt zwaar want daar hebben ze al die leuke lycra's) en als het echt niet anders kan een sluiting (want die heb ik niet in alle juiste kleuren).

En voor de rest helemaal niets!
Ook geen patronen, ook geen leuke boeken, echt helemaal niets.

Ik mag niets meer kopen totdat ik minimaal 4 setjes heb gemaakt uit mijn voorraad. Dus misschien komt ook de maand november bij.

Eerder heb ik tijdens hamsterstoppen wel eens 6 of 8 setjes gedaan maar dat is teveel gebleken. Een leuk deel van je hobby is toch het kopen van materialen.

Maar het moet wel allemaal te overzien blijven en dat is het op dit moment niet.

Het setje waar ik nu mee bezig ben telt niet mee. Ik begin bij het volgende setje te tellen.

5 reacties:

Ineke B zei

Goed van jou!

Wel herkenbaar!

Ik heb mezelf ook koopverbod gegeven voor alle hobbymaterialen. Er is zoveel moois maar momenteel weet ik geeneens wat ik allemaal heb en daarvoor is het niet allemaal gekocht.

Verkopen wil ik het ook niet, dat krijg ik niet over mijn hart.

Monique Hulshof zei

Je kunt natuurlijk ook wat van je voorrad slijten. Die lycraatjes waar je teveel van hebt of de minst mooie. Meestal heb je wel wat stofjes die inmiddels "voorbij". Gestreefd zijn door nog leukere. Van de opbrengt kun je dan weer "brassen" :)

simoneannemone zei

Dat is het probleem juist. Er is weinig dat ik kwijt wil :-).
Anders zou een "verkoopactie" inderdaad een oplossing zijn.

Saskia

corina zei

Oh dat is zo herkenbaar. Verkopen zou ik niet zo gauw doen.

Corina

Firewoman zei

Oh, wat herkenbaar. Ook ik heb mezelf opgelegd om voorlopig maar eens niets te kopen. Geen strakke regels verder hoor. En verkopen. Tja ik begrijp heel goed waarom dat niet gaat ;-)

Neeltje