Pages

22 oktober 2013

Naaidipje

 
 


Het naaidipje duurt toch langer dan ik verwacht had.

Had gewoon even geen zin om achter de naaimachine te gaan zitten en toen ik er na ruim een week weer achter zat ging alles fout. Ik heb toen maar de machine weer gauw uitgezet.

Maar nadat ik mezelf streng had toegesproken, want van dat gehang wordt je ook niet vrolijk, heb ik de laatste paar dagen toch weer wat steekjes genaaid.

Ik blijf maar boeken bestellen, vorige week heb ik de nieuwste druk van Bella Hendriks gekocht. Er zit niet zo heel veel verschil in met de derde druk maar het is mijn favoriete manier van tekenen en ik wilde gewoon de nieuwste versie hebben.

Eerst was ik van plan om mijn oude boek op Marktplaats te zetten maar dat vind ik ook weer zonde. Nu staan ze samen naast elkaar op mijn boekenplank.

 
 

En dit tijdschrift kwam ik tegen bij de Albert Heijn. Er staat niet alleen lekker gebak in maar ook broodrecepten, pizza, pastei/hartige taarten etc. Met allemaal interessante tips om het bakken gemakkelijker te maken.

Misschien dat ik binnenkort weer iets creatiefs kan laten zien. Als de naaidip nu echt overvliegt dan zou dat fijn zijn.

5 reacties:

Marian zei

Ik ben eigenlijk blij dat jij het ook hebt...hier precies eender, lekker hangen dat is het enige wat er gebeurd ( buiten werken dan) en dan nadien spijt hebben dat er niet lekker gehobbyd is..
Maar dat zal toch weer wel allemaal goed gaan komen..

corina zei

soms noemen ze het ook stilte voor de storm. Ik hoop dat jullie gauw uit jullie naaidip komen.
Je boek ziet er goed uit, ben benieuwd wat je allemaal gaat bakken.
Dat is trouwens ook creatief bezig zijn hoor.

Corina

Dorothé zei

Hi Saskia,

Als ik een naaidipje heb dan probeer ik de drempel te verlagen door een paar dingetjes te doen die toch moeten zoals kleine reparaties aan de kleding van de kids en dan kom ik er gemakkelijker weer in. Meestal zijn dat ook niet de moeilijkste dingen.

Groetjes,

Dorothé

Firewoman zei

Vervelend zo'n naaidip. Maar het goede nieuws is dat het weer overgaat ;-)

Neeltje

Bets zei

Hoi Saskia ,

Dit waait wel weer over hoor.
Fijn weekend nog . gr Bets