Pages

29 december 2013

Bijna 2014

 
 


Het einde van het jaar nadert alweer, wat gaat de tijd toch snel.

Begin 2013 schreef ik dit op mijn blog:

Dat is het enige voornemen voor het nieuwe jaar:
Op het creatieve gebied laten gebeuren zoals het komt.

Ook komend jaar zal ik me hieraan houden. Niet teveel plannen maken maar gewoon doen wat je op dat moment wilt doen.

En verder ga ik me aan de slogan op het plaatje proberen te houden. Het klinkt simpel maar door de waan van de dag ga je al gauw mee met de stroom zonder dat je er echt bij stilstaat of het jou wel gelukkig maakt.

Ik wens al mijn lezers een heel gelukkig, gezond en creatief 2014 toe!

5 reacties:

Alice zei

Lijkt zo vanzelfsprekend het motto dat je hebt gekozen, maar inderdaad we laten ons misschien wel al te vaak leven door de hectiek van alledag. Mooi om je hiervan je motto te maken!
Ook voor jou en degenen die je lief hebt, alle goed toegewenst voor 2014, dat het maar een mooi, creatief en gezond jaar mag worden. Groetjes, Alice

corina zei

Ja dat is inderdaad een mooi motto. Jullie ook een heel goed en gezond en gelukkig 2014.

Corina

Sigrid zei

Dat motto zouden we vaker moeten volgen inderdaad.

Ik wens je een heel goed 2014.

Dorothé zei

Hi Saskia,

Ik doe gelijk met je mee.... happy 2014 voor jou en mij dus ;-)

groetjes,

Dorothé

Bets zei

Ook jij en je gezin heel veel geluk ,gezondheid en een creatief 2014. gr bets