Pages

11 februari 2014

Slips maken voor beginners






Op het lingerie-forum gaan we binnenkort starten met de activiteit Slip Maken Voor Beginners.
De bedoeling is om (beginnende) lingeriemaaksters kennis te laten maken met het zelf maken van lingerie.

Een slip is daarvoor een goed begin omdat die niet al te moeilijk zijn om te maken en je leert werken met de verschillende materialen.

En deze activiteit is met groot enthousiasme begroet want er hebben zich al meer dan 40 dames aangemeld.

We hebben 4 gratis patronen op het wereldwijdweb gevonden die we gaan gebruiken, maar deze moeten natuurlijk wel eerst worden uitgetest.

En daar ben ik nu druk mee bezig. Ik kan de foto's nog niet laten zien want het is voor de dames een verrassing welke patronen we hebben uitgekozen.
Ze krijgen 2 weken de tijd om een slip te maken, daarna beginnen we aan de volgende slip. Dus na een week of 8 hebben ze 4 verschillende slips gemaakt.

Ik zit dus weer achter de naaimachine maar kan de foto's nog niet met jullie delen!

4 reacties:

Elfi zei

Ik doe ook mee, spannend!

Dorothé zei

Hi Saskia,

Leuk.... ik zie altijd jouw mooie setjes voorbij komen. Ik zou wel mee willen doen om het eens te proberen, maar ik ben geen lid van dat forum omdat ik normaal geen lingerie maak. Schrijf je er ook hier over of is het exclusief voor die club. Ik vind het een beetje hypocriet om alleen daarom daar lid te worden.

Groetjes,

Dorothé

Diana Nuland van zei

Leuk hoor, hopelijk zien we veel mooie slips langskomen.

simoneannemone zei

Wat mij betreft mag je je gewoon aanmelden op het forum om mee te doen Dorothé. Misschien vind je het zo leuk dat je ook verder wilt gaan met lingeriemaken :-).