Pages

25 februari 2014

Usedom vleermuishirt


Vorige maand had ik op de markt 2 lappen tricot in de uitverkoop gekocht. Meteen het patroon Usedom gepakt en op stof gelegd en uitgeknipt.
Maar daarna kwamen ze in een van de beruchte mandjes terecht en daar bleven ze tot vorige week liggen. Toen vond ik het toch tijd worden dat ik er mee verder ging. Zo'n shirt zit zo in elkaar (4 naden, een zoom- en halsboord) en ik heb nu dan ook 2 nieuwe shirts in de kast liggen.




Deze zit op de grens of het wel of niet een pyama-stofjes is maar op een spijkerbroek en met een leuke sjaal ziet het er best wel leuk uit.

Weer een mandje leeg, op naar het volgende.


Deze liebster-award dwaalt weer rond in Blog-land en hoewel ik me heel erg vereerd voel dat deze mij is toegekend,  heb ik toch besloten om er niet aan mee te doen.

De reden hiervoor is dat ik te vaak zie dat dit soort awards bij "ons kent ons" terecht komt en dat vind ik niet leuk. Want wordt dan de blog gewaardeerd of omdat je de schrijfster er van aardig vindt?  Daarbij vind ik de vragen die ik mag beantwoorden (te) persoonlijk worden. Er zijn veel lezers hier op mijn blog (dat waardeer ik zeer) maar privé houd ik liever privé.

Ik ga het volgende mandje maar eens tevoorschijn halen, ben benieuwd wat daar ook alweer in zit.



5 reacties:

Gondalien zei

Ik vind beide shirts erg mooi. Ook mijn voorkeur is zou ook de bovenste zijn, een erg mooi stofje. Ik lees met plezier jouw blog en ik kan begrijpen dat je sommige dingen liever privé houdt.

Ineke B zei

Leuke shirts en goed dat je ze een maand later al af hebt!

Groot gelijk dat je niet met die award meedoet, privé is privé!

Dat van die mandjes is herkenbaar, hieer staan ook overal projecten in mandjes, blikjes enz.... :-)

corina zei

Mooie shirts heb je weer in de kast, de mandjes zijn hier ook aanwezig al valt het met de vulling op het moment wel mee ben met allemaal bezig.
Het waren weer mooie lappen die je hebt gekocht.

Corina

Alice zei

Leuke shirts, dragen zo heerlijk dat je er nooit genoeg van kunt hebben in de kast.
Ik was nog aan het nadenken over de award, jouw stukje erover had ik ook kunnen schrijven, zat er nog een beetje tegenaan te hikken...maar ben eruit.
Tnx, groetjes, Alice

Dorothé zei

Leuke shirts geworden hoor... fijn dat je mandjes leeg zijn;-)

Ik ken dat Liebster-award-gebeuren helemaal niet maar heb het opgezocht. Je blogt gewoon omdat je blogt en verder geen toestanden. Houden zo.

Groetjes,

Dorothé