Pages

23 maart 2014

(nog meer) patronen





Er liggen nog genoeg patroonbladen in de kast maar toch kon ik het niet laten om weer nieuwe patronen te bestellen.

Het rechtse patroon zag ik in het patronenboek in één van de vier lokale stoffenwinkels hier (ja, wij zijn verwend). Het is een patroon van het merk Its A Fits.
Helaas hadden ze het niet meer op voorraad en daarom heb ik het besteld bij naaipatronen. Het lag de volgende dag al op de mat.
Het jurkje is vergelijkbaar  met die uit de Knipmode maar ik wilde toch een keer een patroon van dit merk uitproberen en ik vind het jasje ook zo leuk.

Even later zag ik via Facebook een actie van Made by Oranges waar je met een code een patroon van My Image gratis kreeg. Ik heb dit patroon uitgekozen. Ik vind het model erg leuk. En ook deze werd gisteren al door de post gebracht.

En ook de Knipmode voor april 2014 is weer uit dus ik heb weer keus genoeg. Ik weet nog niet wat ik eerst ga maken.

Daar kan ik nog even over nadenken want er liggen eerst nog een paar bh's die ik wil afmaken.

4 reacties:

corina zei

Ik ben heel tevreden over de pasvorm van my image. Mijn jurk komt daar ook uit vandaan en daar hebben we alleen iets op de heupen aan hoeven te passen.

Ben benieuwd naar jou ervaring met de patronen veel plezier ermee.

Corina

Diana Nuland van zei

lekker toch om weer nieuwe patronen uit te proberen, voor die jurk met het jasje vind ik erg leuk. Ik draag ook graag jurkjes.

Dorothé zei

Ziet er veelbelovend uit Saskia!

Groetjes,

Dorothé

Bets zei

Nou dan heb je voorlopig weer genoeg te doen toch? Ik vind het ook altijd heerlijk om een aantal projecten tegelijk te doen dan kan je er nog eens over nadenken.