Pages

13 april 2014

Voorraadbeheer




Eigenlijk had ik in dit bericht graag mijn nieuwe setjes willen laten zien maar een vervelend virus zat aardig dwars en hield me bij mijn naaimachine vandaan.

Maar ik heb wel aan voorraadbeheer gedaan en mijn lingerievoorraad weer aangevuld.
Ik kwam er achter dat mijn voorgevormde cups op waren en die heb ik natuurlijk wel nodig. Daarom ook de basisvoorraad weer aangevuld met elastiek, sluitingen, vlisofix en dat soort dingen. En dan voor het leuke ook nog twee kantjes. Allemaal niet echt spectaculair maar ik heb nog zoveel leuks liggen dat eerst nog weggewerkt mag worden.

Nu alles opbergen in de kast (zal het nog passen?) en dan verder met mijn setjes.

En de maand April is ook al halverwege, het wordt dan de hoogste tijd om te beginnen aan Elke Maand Een Kledingstuk.

Plannen genoeg dus voor de komende week.

6 reacties:

corina zei

Het zijn dan dingen die je ook echt nodig hebt.
Mooi kantje heb je meegenomen.
Ben benieuwd hoor naar de setjes die nog gaan komen.
Veel plezier met de uitdaging.

Corina

Diana Nuland van zei

Maar weer snel beter worden, kun je weer lekker aan de slag.
Die lycra vind ik erg mooi die je meegenomen hebt.

Firewoman zei

Bij voorraadbeheer moet ik eerder denken aan opruimen, inventariseren wat er is en eventueel wat weg moet. Maar shoppen om de voorraad aan te vullen is natuurlijk veel leuker ;-)

Nu hopen dat je snel weer achter de naaimachine kan.

Neeltje

Dorothé zei

Dat opruimen zet vaak wel aan meer plannen maken, maar om ze uit te voeren moet je toch echt fit zijn. Beterschap verder.

Groetjes,

Dorothé

Alice zei

Vervelend dat het even tegenzit, hoop dat je je weer snel beter voelt. Het aanvullen van je basisvoorraad is vaak even leuk als "groots inkopen", als je maar blij en tevreden met je spulletjes bent. Groetjes, Alice

Bets zei

Altijd leuk om je kast te vullen. Heerlijk om bij jezelf te kunnen winkelen zeker als het niet altijd gaat zoals je wilt maar moed houden is de beste remedie.
Sterkte ermee. groetjes Bets