Pages

28 mei 2014

Chaos in het zomerverblijf

Liet ik vorige week nog een foto zien van een opgeruimd zomerverblijf net na de verhuizing, dit is een foto zoals het er nu uit ziet.

Er wordt duidelijk gewerkt hier en er ontstaat een aardige chaos in de kamer. Voor mij is het nog wel overzichtelijk en ik kan nog alles terugvinden maar als dit project af is ruim ik eerst alles weer op voor een frisse start voor het volgende project.

Langzaam worden de naaimachine en ik vriendjes. De koudwatervrees is overwonnen en soms hoef ik al niet meer na te denken hoe ik iets moet instellen.

Ik hoop gauw te kunnen laten zien wat ik aan het maken ben!

4 reacties:

Elfi zei

Heel herkenbaar.

Dorothé zei

Bij mij is het na 10 minuten ook altijd zo ;-) Onlangs twee personen met nieuwe naaimachines geïnstrueerd in mijn naaicafé en als huiswerk gegeven gewoon alle steken uitproberen op een sloop of loper en die dames waren heel enthousiast want zo ontdekten wat ze ermee konden. Een van de twee had ook al haar voetjes etc. gefotografeerd en erbij gezet waar het voor was. En een aantal basisinstellingen opgeschreven. Dat maakte dat ze veel makkelijker werkte. Hoe bevalt je machine tot nu toe?

Groetjes,

Dorothé

Diana Nuland van zei

Heel herkenbaar, net als jij ruim ik nu elk project op...anders blijft het chaos en kan ik niet meer vinden.

simoneannemone zei

De nieuwe machine bevalt heel goed Dorothé. Het is uiteraard even wennen aan alle knopjes en mogelijkheden maar die automatismes komen wel weer.

Saskia