Pages

18 mei 2014

Facebook




Ik ben nog steeds helemaal verbaasd dat ik nu op mijn werktafel een Bernina heb staan. Rustig aan ben ik de verschillende mogelijkheden aan het ontdekken en langzaam ben ik toe aan mijn eerste project om de machine verder te leren kennen.

Maar ik wilde eigenlijk in dit bericht laten zien wat een leuke groepen we op Facebook hebben.

Uiteraard heb ik ook een persoonlijke Facebook pagina maar er is ook een groep voor het zelflingeriemaken waar we vooral inspiratie op doen voor het lingeriemaken.

Ook is er een korsettengroep waar we foto's laten zien van leuke inspirerende korsetten en informatie over het zelfmaken van korsetten.

En van de week heb ik ook meteen een Bernina Fan groep aangemaakt waar we ook informatie uitwisselen om zoveel mogelijk uit je Bernina te halen en er mooie projecten mee te maken.
Want een mooie machine hebben staan is één maar er mooie dingen mee gaan doen is een heel ander verhaal. Bij mijn Pfaff heb ik er toch niet altijd uitgehaald wat hij kon en dat is natuurlijk jammer.

Facebook is een vluchtig medium maar wel een gezellig ontmoetingspunt waar ik met veel plezier ronddwaal.

Maar vandaag ook weer genieten van het mooie weer! Lekker in het zonnetje zitten en bedenken wat ik allemaal kan gaan maken.

Fijne zondag!