Pages

24 mei 2014

Lingerieboek Sweet Nothings



Heel soms kom je op Marktplaats nog een leuk lingerieboek tegen waarvan je denkt die wil ik graag hebben. Dit boek Sweet Nothings sew your own camis, undies and other lingerie van Valerie Arsdale Shrader is er zo een.
Een Engelstalig ringbandboek met informatie over het lingeriemaken (hempjes, shorts, nightdress etc) en daarbij ook nog de patronen.

Leuk om zo eens door te lezen en ik ga zeker een keer een van de patronen uitproberen. Weer iets op die lange lange lijst van projecten die ik nog wil gaan maken maar dat is niet erg.

2 reacties:

Alice zei

Wat een juweeltje van een boek. Hoe krijg je het voor elkaar om deze er tussenuit te pikken, ik ben of altijd te laat of ik zie zulke dingen gewoon niet.
Lekker van genieten dus! Groetjes, Alice

simoneannemone zei

Het is toeval hoor. Kijk niet meer zo vaak omdat ik al veel boeken heb. Maar ik verveelde me en ben wat rond gaan snuffelen :-)