Pages

22 mei 2014

Zomerverblijf



Zo rond deze tijd begint het weer te kriebelen en is het weer tijd voor de interne verhuizing naar "mijn zomerverblijf". De kamer is beneden naast de woonkamer en hier kan ik rustig achter mijn naaimachine zitten zonder dat iemand daar last van heeft.

De kamer is kleiner dan de andere kamer waar ik normaal zit en die blijft dan ook in gebruikt als "magazijn" . Alles wat ik nodig heb gaat in een mandje mee naar beneden en de rest blijft boven liggen.

Alles is weer opgeruimd en uitgezocht en nu is er echt geen reden meer om achter de naaimachine te gaan zitten werken.

Volgens mij heb ik een beetje koudwatervrees en wordt het eens tijd dat ik eens in het diepe spring.

Dus de computer uit en de naaimachine aan. (moet nog wel het plaatje aan gaan passen)

4 reacties:

Dorothé zei

Ik heb toen in een nieuwe machine kocht een map gemaakt waar alle steken in stonden. Ik verstevigde een oud laken, werkte het af met een lockrand en dan alle steken met nrs erop (tig bladen). Dat hielp mij over mijn koudwatervrees heen destijds.

Groetjes,

Dorothé

corina zei

Nou ik hoop dat je lekker wat heb kunnen hobbyen.
Fijn hoor weer in je zomer verblijf.
Ik hoop dat je de koudwatervrees hebt overwonnen.
Klinkt wel bekend hoor die koudwatervrees.

Corina

Marian zei

Luxe hoor..een echt zomerverblijf :)
En. Dat koudwatervrees...haat weer wel over,,leuk joh een beetje uitdokteren hoe je nieuwe machine werkt...alleen iets 'snel' doen zal even niet gaan...bij mij was het 3 jaar geleden dat ik een knoopsgat gemaakt had, moest ook weer in de boek opzoeken hoe dag nou weer moest, met zo'n automatisch voetje....

Alice zei

Wat een mooie opgeruimde kamer heb je tot je beschikking, zal vast verandering in komen als je aan de slag gaat daar. Gewoon lekker met de machine aan je normale projecten gaan werken, je krijgt dan vanzelf alle snufjes onder de knie.
Groetjes, Alice