Pages

10 juni 2014

Bikini


Mijn allereerste project op de Bernina is deze proef-bikini voor dochterlief.
Je kunt er nooit genoeg in je kast hebben liggen en dan is het natuurlijk gemakkelijk als deze voor je gemaakt worden.
Het was de eerste keer dat ik een model zonder maagband maakte en ik kwam er al gauw achter dat ik dan bij het bekleden de cups over de rand heen moest bekleden en niet tot de onderrand zoals je bij een bh met maagband doet.

Ik heb het opgelost door er een randje omheen te maken als afwerking maar toen kwam ik in de knoei met de pandjes die vanonder de cup uit moeten komen en er nu overheen gelegd zijn.
Allemaal leermomentjes voor de volgende bikini maar het is niet voor niets een proefmodel.

De bikini-slip komt uit de Knipmode van juni 2014 en kan vanuit deze basis aangepast worden zoals zij ze wil hebben.

Als de bikini goedgekeurd wordt dan ga ik er nog een paar maken in leuke heldere kleurtjes.

Maar nu eerst verder met mijn projecten voor Elke Maand Een Kledingstuk.

5 reacties:

corina zei

Dat is een toch geen proef bikini, ziet er hartstikke mooi uit hoor.
Volgens mij heeft de buurvrouw een bikini die ook zo is gemaakt maar dan met de plooien mv en daar dan een bandje om heen.
Ik vind hem in elk geval erg mooi geworden hoop dat ie goed zit en dat ie maar veel gedragen mag worden.

Corina

Natalie zei

Proefbikini?? Hij ziet er prachtig uit!

Sigrid zei

Een proefbikini die een extra bikini voor je dochter oplevert. Mooi!

Dorothé zei

Geslaagde proef Saskia... leuk!

Groetjes,

Dorothé

Ineke Groeneveld zei

Leuk te zien dat je er verder in gegaan bent. Wie weet kom ik nog eens tips aan je vragen.