Pages

14 juni 2014

Bloglovin'


Ik heb een hele lange lijst met blogs die ik volg en ik was al langere tijd van plan om te kijken of Bloglovin' handiger is om alles te kunnen blijven volgen. Ik vind het zo leuk en ontspannend om blogs te lezen en van de een naar de ander te zwerven en ideeën op te doen.

Vandaag een account aangemaakt en ik ga er me er eens in verdiepen. Op het eerste gezicht lijkt het me handig nu eens kijken hoe het precies werkt en hoe ik het goed ingesteld krijg.
Vooral ook hoe ik op een gemakkelijke manier mijn blogs daarin krijg.

Tips en truuks zijn welkom!

En natuurlijk kunnen jullie ook mijn blog volgen via Bloglovin'.


'Follow my blog with Bloglovin

6 reacties:

Ineke B zei

Ik volg de blogs met Feedly en bevalt erg goed.

Elfi zei

Ik gebruik ook bloglovin, en dat bevalt me wel.

Firewoman zei

Ik heb me er voor aangemeld, maar doe er eigenlijk nog weinig mee.

Neeltje

corina zei

Ik volg ze allebei want ik kan niet bij iedereen op bloglovin antwoorden en dat kan bij blogger wel.


Corina

Dorothé zei

Ik gebruik de reader die Wordpress standaard heeft, maar soms komen enkele blogs niet aan. Het gebeurt ook dat sommige blogs standaard later in de reader komen. Verder heb ik een bord op Pinterest gemaakt met bloglinks want soms raak je wel eens wat kwijt en dat functioneert als backup. Ik heb ze ook wel bij mijn favorieten staan, maar Pinterest vind ik handiger omdat ik ze door de foto's sneller herken.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met bloglivin. Schrijf er aub over hoe het werkt en zo.

Groetjes,

Dorothé

Ellen Van Dyck zei

Ik gebruik ook bloglovin en heb mijn blogs ingedeeld in categorieën (werk, hobby, koken,...). Dat werkt handig omdat ik soms veel te veel achtersta met lezen en ik zo hele groepen kan markeren als gelezen.