Pages

20 juli 2014

Van forum naar Facebook en de Berninablog


Vorig jaar ben ik vol enthousiasme begonnen met het forum Zelfkledingmaken. Een erg leuk forum waarbij we met een klein groepje dames kletsten over het zelf maken van kleding.
Maar een forum bijhouden kost veel tijd en energie en dat heb ik op het moment niet al teveel over en dan moet je keuzes maken. Ik heb dan ook besloten om met het forum over te stappen naar Facebook.

We gaan daar op dezelfde enthousiaste manier verder, al ben ik me er van bewust dat FB vluchtiger is dan een forum. Maar je moet keuzes maken en Nientje (mijn Bernina) wil ook haar aandacht hebben. Hier kun je ons vinden op Facebook

En uiteraard gaan we daar ook verder met de projecten zoals Elke Maand Een Kledingstuk en Kleur en Stijl.

Een paar weken geleden ben ik gevraagd om berichten te schrijven voor de Berninablog.
Heel erg leuk dat ze me gevraagd hebben en ik neem de lezers graag mee in mijn ontdekkingsreis in de wondere wereld van Bernina. Want er valt veel te ontdekken aan mijn machine. Nu na ruim 2 maanden sta ik volgens mij nog maar het begin van het uitvinden wat hij allemaal kan.

Dus veel oefenen, uitproberen en nieuwe projecten maken. Daar ga ik me de komende tijd op richten.
En natuurlijk houd ik jullie ook op mijn eigen blog op de hoogte hoe me dat allemaal vergaat.
Benieuwd naar mijn blogberichten op de Bernina-blog? Hier kun je ze vinden.

2 reacties:

Dorothé zei

Hi Saskia,


Twee blogs kost ook veel tijd ;-) Nee joh heel herkenbaar dat je veel naaitijd kunt kwijt zijn aan internet en al moderator helemaal. Ik ga je Berninablog volgen want ik weet niks van Bernina's en zo kan ik klanten van het naaicafé DJ helpen met evt. vragen of doorverwijzen. FB is veel vluchtiger maar ook wel heel snel als je ineens hulp nodig hebt. Ik ben ook lid van een haakgroep en je word direct helpen. Groetjes, Dorothé

Alice zei

Hoi Saskia,soms moet je inderdaad keuzes maken en dan kies je toch gewoon wat je zelf het leukst vindt en aanspreekt. Alles bijhouden kost nu eenmaal soms meer tijd dan gedacht wordt.

Groet, Alice