Pages

3 oktober 2014

Online-thema's door de jaren heen


In de loop van de bijna 7 jaar dat het Zelflingeriemaakforum bestaat zijn er al heel veel online-thema's voorbij gekomen. 
Deze keer heeft het lingerieteam (waar ik ook nog steeds bij hoor) het thema Flashbacks bedacht waarbij het de bedoeling is dat de leden vanuit een van de thema's die al geweest zijn iets maken.

Een mooie gelegenheid voor mij om eens te kijken wat ik nu in al die jaren gemaakt heb.

Op de foto zien jullie de volgende thema's: Kerstgevoel, Herfst, funny flowers, Supriselycra 2010, Funny Flowers, Regenboog, 1001-nacht, tonsurton, donkere dagen voor kerst, sprookjes, coloublocking, Afrika.
Ik weet dat ik in 2008 meegedaan heb met de Blingblingslip en Alleen Lycra maar die kan ik niet meer terugvinden. 

Leuk om al die foto's weer terug te zien en wat weg te mijmeren bij de herinneringen die daarbij horen.
En nu maar eens bedenken voor welk thema ik een inhaalslag ga maken, heb er nog genoeg om uit te kiezen want ik deed, door verschillende omstandigheden, niet altijd mee.

Welke het gaat worden weet ik nog niet maar materialen genoeg om een keuze te maken dus dat komt wel goed.

Tot de volgende keer!

2 reacties:

corina zei

zeker leuk om ze zo bij elkaar weer een keer terug te zien.
Succes met het kiezen en uiteraard met het maken van het setje.

Corina

Diana Nuland van zei

Wat een leuk idee Saskia.
Ik vind het ook zo leuk om te zien, dat je enorm gegroeid bent in de loop der jaren.