Pages

22 november 2014

Gezocht: Het tijdschrift Threads Magazine (en andere boeken)


Bijna 5 jaar geleden kocht ik via Marktplaats een aantal Treads Magazines.
Laatst kwam ik ze weer tegen en heb ik ze weer eens doorgelezen. En ik blijf het leuke tijdschriften vinden. Informatief en inspirerend, dat wat een tijdschrift moet zijn. Jammer dat ze dat in Nederland niet op dit niveau kunnen maken.

Ik zit er aan te denken om er een abonnement op te nemen maar ben ook op zoek naar de eerder verschenen magazines.
Heb je deze bladen thuis liggen en doe je er niets mee? Ik ben geïnteresseerd om ze van je over te nemen.


En als ik toch bezig ben......... ik ben ook nog steeds op zoek naar het boek Making Beautiful Bras van Lee-Ann Burgess.  Ook hiervoor geldt dat als jij er niets meer mee doet ik heel geïnteresseerd ben.Ik wil het boek eventueel ook wel ruilen tegen het boek van Bella Hendriks (3e druk)

En als laatste ben ik voor een lingeriemaatje ook nog zoek naar het boek een Tweede Huid van Merckwaerdigh.  Helaas niet meer nieuw verkrijgbaar en een nieuwe versie laat nog op zich wachten.

Heb jij één van deze boeken of tijdschriften en wil je ze kwijt? Stuur me dan een mailtje zodat we kunnen overleggen.

Klik hier voor mijn mail-adres.

Dat was weer genoeg Marktplaatsje spelen, ik ga gauw weer verder achter mijn naaimachine voor de uitdaging van Elke Maand Een Kledingstuk.

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Renee Jonkers zei

Als je een Insider abonnement neemt (electronisch, 30 dollar per jaar), heb je online toegang tot alle Threads artikelen die ooit geschreven zijn. Ik vind het een waardevolle toevoeging op de papieren Threads.

simoneannemone zei

Dank je wel voor de tip Renee.

Saskia