Pages

31 december 2014

2014 - 2015

Alweer een jaar voorbij en het is goed om even terug te kijken naar het jaar 2014.
Dit was mijn voornemen van vorig jaar (en het jaar daarvoor)

Op het creatieve gebied laten gebeuren zoals het komt.

En ik denk dat dat best wel gelukt is. Zoals elk jaar kan ik het niet laten om enthousiast mee te willen doen aan allerlei activiteiten en projecten maar ik denk nu wel heel goed na of het wel haalbaar is voor mij.
Het enige echte project waar ik aan mee gedaan heb is de Sew Along Body voor Kerstmis.
En natuurlijk Elke Maand Een Kledingstuk. al was dat dit jaar niet zo'n succes.

 

2014 was vooral een jaar van boeken en patronen kopen. Ik ontdekte Craftsy en heb daar in de loop van het jaar een aantal classes besteld. Voor mij erg leerzaam om te kijken en een goed alternatief omdat ik geen naailes kan volgen.

Maar ook boeken en patronen die ik op het wereldwijde web zag kwamen naar huize Simoneannemone.
Maar met de patronen en boeken heb ik te weinig gedaan. Daar moet ik dus echt een rem opzetten het komende jaar en eerst iets met deze boeken en patronen doen. De stof voor de patronen ligt al klaar dus dat is het probleem niet.

Over voorraad gesproken? Geen idee of mijn voorraad materialen meer of minder is geworden. Ik heb het idee dat het ongeveer gelijk is gebleven.


En 2014 was natuurlijk ook het jaar dat ik Nientje heb gekregen. Ik ben nog steeds blij met haar al kan ze me nog steeds verrassen door soms net wat anders te denken dan Pfaff dat deed.
In 2015 ga ik gewoon verder op de ingeslagen weg. Er zijn wel een paar plannen / activiteiten waar ik aan ga meedoen. Enkele horen bij elkaar of lopen in elkaar over.

* Mijn droomproject 2015; Het maken van een colbert
* Mijn droomproject 2015 lingerie: Het maken van een badpak
* Met alles wat ik maak rekening houden met Naaien met een Plan en Kleur en Stijl

* Elke Maand Een Kledingstuk

In een van de volgende berichten zal ik uitleg geven over het Naaien met een Plan en Kleur en Stijl.


Maar voor nu wens ik jullie allemaal een heel Gezond, Gelukkig en Creatief 2015 toe.

Tot de volgende keer!

3 reacties:

Dorothé zei

Je bent te bescheiden Saskia... je laat een foto zien wat je allemaal gemaakt hebt en verder mopper je dat je niet meer met je boeken gedaan hebt. Je runt ook nog een FB-pagina en bent een extra blog begonnen. Dat kost enorm veel tijd allemaal.

Petje af voor alles en veel succes met je plannen voor 2015.

Ik werk zelf ook een beetje met een kleurenplan/combinatieplan. Als ik mijn kledingkast heb opgeruimd dan kijk ik wat ik mis en dan ga ik dat maken in de kleuren die passen bij wat ik heb. Ook ga ik soms met een aantal lappen aan de gang en zoek daar dan een combinatie-outfit qua patronen voor.

Ik ben heel benieuwd hoe jij dat gaat aanpakken.

Groetjes,

Dorothé

corina zei

Je hebt mooie creaties gemaakt het afgelopen jaar.
Je kan niet alles tegelijk dus ja die boeken dat komt wel goed, als je iets wil weten kun je nu wel kijken hoe en wat.

Succes met je droomproject.
Ik blijf je ook dit jaar weer volgen.

Jij ook een gelukkig en creatief 2015.

Corina

Alice zei

Mooie fotocollage is het geworden van alle dingen die je gemaakt hebt. Kennelijk werkt het wel voor je om het te laten komen zoals het is, heerlijk toch! En dromen over dingen die je nog wilt maken is de helft van alle plezier die je hebt aan het maken van je eigen creaties. Gr. Alice